Doprava a platba

 

Děláme vše pro to, abychom vaše objedníávky na eshopu zpracovali ve stejný den, ale během našich rušných ročních období, především v listopadu, prosinci a únoru, může zpracování trvat až 3 pracovní dny.
 
Kvalita je pro nás prioritou, proto v pátek čokoládu neposíláme.  Mohlo by se stát, že by vaše zásilka uvízla přes víkend v teplém skladu přepravce
 
 

DOPRAVA

  • Zásilkovna - čokolády na Vás budou čekat na zvoleném výdejním místě Zásilkovna.cz ZDE.
  • Doprava na adresu - můžete si zvolit doručení na konkrétní adresu v rámci ČR a SR
  • Osobní odběr - vyzvednete si osobně na naší prodejně v Brně na Minoritské 1. Prosím uveďte do poznámky v objednávce.
  • Odesíláme také kamkoli na světě s UPS a DHL. 

 

PLATBA

Po dokončení nákupu na našem eshopu si můžete vybrat způsob platby:

  • Online platba kartou. Přijímáme tyto platební karty: Visa, MasterCard, Maestro.
  • Bankovním převodem. Můžete se také rozhodnout zaplatit bankovním převodem. V takovém případě může dojít k dodatečnému zpoždění o 2 nebo 3 dny pro připsání částky na náš účet 2300989550/2010. Po připsání převodu bude objednávka potvrzena a začneme s přípravou a odesláním vaší objednávky.
  • Dobírkou. V takovém případě uhradíte objednávku při převzetí zboží kurýrovi.

 

 

Čokoláda se teplem rozpouští.

Teplo a vlhkost nejsou s čokoládou kamarádi. Chcete-li, aby váš produkt dorazil v perfektním stavu, dodáváme zásilku také obalenou izolačními fóliemi, které bohužel přinášejí vyšší náklady. Pokud si přejete odeslat zásilku takto zabalenou, napište nám to do poznámky k objednávce, uděláme Vám individuální kalkulaci. 

 

 

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Litujeme, ze zdravotních a bezpečnostních důvodů nemůžeme akceptovat vrácení čokoládového zboží.