Doprava a platba

 

Děláme vše pro to, abychom vaše objedníávky na eshopu zpracovali ve stejný den, ale během našich rušných ročních období, především v listopadu, prosinci a únoru, může zpracování trvat až 3 pracovní dny.
 
Kvalita je pro nás prioritou, proto v pátek čokoládu neposíláme.  Mohlo by se stát, že by vaše zásilka uvízla přes víkend v teplém skladu přepravce
 
 

DOPRAVA

  • Zásilkovna - čokolády na Vás budou čekat na zvoleném výdejním místě Zásilkovna.cz ZDE.
  • Doprava na adresu - můžete si zvolit doručení na konkrétní adresu v rámci ČR a SR
  • Osobní odběr - vyzvednete si osobně na naší prodejně v Brně na Minoritské 1. Prosím uveďte do poznámky v objednávce.
  • Odesíláme také kamkoli na světě s UPS a DHL. 

 

PLATBA

Po dokončení nákupu na našem eshopu si můžete vybrat způsob platby:

  • Online platba kartou. Přijímáme tyto platební karty: Visa, MasterCard, Maestro.
  • Bankovním převodem. Můžete se také rozhodnout zaplatit bankovním převodem. V takovém případě může dojít k dodatečnému zpoždění o 2 nebo 3 dny pro připsání částky na náš účet 2300989550/2010. Po připsání převodu bude objednávka potvrzena a začneme s přípravou a odesláním vaší objednávky.
  • Dobírkou. V takovém případě uhradíte objednávku při převzetí zboží kurýrovi.

 

 

Čokoláda se teplem rozpouští.

Teplo a vlhkost nejsou s čokoládou kamarádi. Chcete-li, aby váš produkt dorazil v perfektním stavu, dodáváme zásilku také obalenou izolačními fóliemi, které bohužel přinášejí vyšší náklady. Pokud si přejete odeslat zásilku takto zabalenou, napište nám to do poznámky k objednávce, uděláme Vám individuální kalkulaci. 

 

 

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Litujeme, ze zdravotních a bezpečnostních důvodů nemůžeme akceptovat vrácení čokoládového zboží.

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení